Vyhledávání


Kontakt

Hokejka nemá logiku

07.07.2009 00:31
„HOKEJKA NEMÁ LOGIKU“


Tento článek vznikl pod vlivem dění na Hokejka.cz v posledních týdnech.

Všichni, kdo jsme členy povětšinou skvělé komunity na serveru Hokejka.cz víme, že se tato hra vyvíjí. Některé věci trvaly dlouho, ale stálo zato počkat si. Jiné zase přišly znenadání a většina z nás z nich už takovou radost nemáme.
Ne všichni dokážeme přesně pochopit, jaké úsilí a v neposlední řadě i prostředky stojí provoz a bezchybné fungování tahové online hry, jakou Hokejka je. Při pohledu na diskusi si nezaujatý, nový manažer řekne „co tady všichni řeší, mě se tahle hra líbí …“ Ale jak se bude tvářit po pár týdnech, když zjistí, že má zapnutý trénink a do toho hraje bez přípravek díky zkrácené sezoně rovnou ligu a v té dostává jeho tým „na frak“ ? Jak bude jeho (jejich ) soupeřům v nižších soutěžích, když se třeba z devíti utkání v jednom kole odehrají tři a potom příjde série kontumací ? Na to zřejmě nikdo nepomyslel, v horším případě pomyslet nechtěl. Jsou tady (resp. bývali tady) správci států, kteří mimo jiné řešili drobnosti při rozřazování týmů v nekompletních ligách podle výsledků v sezoně předchozí. Dnes to dělá Administrátor podle ID, tedy podle toho, jak dlouho je manažer z nižší soutěže na Hokejce. Super, řekne si někdo, kdo už chce dlouho nahoru…. Ale najdou se i tací, kteří ač jsou na H dlouho, postoupit nechtěli, protože na vyšší soutěž prostě nemají a přesto je Administrátor posune. To je nic proti situacím, kdy se tým z playout (dokonce poražený v baráži) nižší soutěže ocitne zásahem Boží ruky v soutěži vyšší na úkor týmu, který tam patří sportovně (výsledkově) i matematicky.
Každý z nespokojených manažerů si u sebe najde něco, co mu brání využívat služeb této hry naplno. Někdo pár hodin před termínem nemá soupeře v Národním Poháru, jiný nedostal HK za přivedené manažery . Dalším vadí, že nejsou tam, kde by měli být, menším týmům, že nedostali peníze od sponzorů. Těm velkým zase, že nebyla a nebude reprezentace, která má dopad na jejich vstupné a hráče, 
že jim nefungují drahé prvky Zázemí. Ostatní se baví, protože fungují a jsou aktivní týmy s téměř miliardovým mínusem na kontě HK.

 

 

 

Co vadí a pokud zatím ne, tak by mělo je fakt, že nikdo ze zodpovědných nekomunikuje !!!
A když už se objeví Headmanager na diskusi, vytáhne si jeden příspěvek, který se mu nelíbí a okomentuje ho slovy „bla, bla …“
Brát jako bernou minci Co je nového je dnes již mezi Hokejkáři spíše špatný vtip. Když už jsem u Co je nového – podle neověřených informací vzal Headmanager Správcům možnost psát do tohoto informačního kanálu. Dobrá, bude informovat sám, ale ve chvíli, kdy vznikal tento článek, nebyl na Hokejce už 4 dny. Administrátor JLP se přihlásil po dvou dnech, ale nic nového se neudálo. Řeknete si, každý má právo na volno, dovolenou ( HM L.R. je pravidelně on i offline na ICQ pozn. autora). Ano, ale Hokejka je jistou formou firmy a každá firma musí fungovat i když je majitel a vedení pryč. Když si vezme dovolenou vedení Záchranné služby, sanitky také jezdí dál. Býval zde DEV, mnohdy nenáviděný, jindy vychvalovaný. Dnes je to neexistující skupina.
Nyní k věcem, které vím já, které nejsou zprostředkované.
Pokud jste se někde na diskusi, případně blogu dočetli, že HM LadyRudy kašle na dva tisíce Čechů a Slováků, že ho uživí zahraniční manažeři po přechodu na mezinárodní doménu, tak vězte, že jsou to jeho slova. Osobně jsem si je vyslechl při telefonátu před několika měsíci. Už tehdy věděl, že Správci nebudou třeba, že vše udělá systém (sledujeme všichni online, jak to panu Systémovi jde), že bude i reprezentace řízena automaticky, že můj návrh na platby skrze M-Platby, které nejsou tak nákladné a přinesou jemu více peněz za více HBP pro manažery jsou k ničemu, protože nejdou aplikovat do zahraničí, které ho zajímá. A pokud jste se někde dočetli, že „sere“ na pár krajanů, tak ta citace je přesná a doslovná.
Ale tohle všechno většina z nás ví.
Založil jsem anketu a napsal do pošty 1200 manažerů. Takže se někteří ozvou. Někdy s díkem, jindy s nelibostí. Pak jsou případy, kdy začíná zpráva dotazem, kde je Admin, že má problém.
 
 

A dnes se mi stalo následující.
Napsal mi ráno manažer, že nemůže sehnat Admina, že má problém s platbou za VIP, skrze SMS. Než někoho napadne rychlá odpověď typu „Tak to zaplať jinak“, jsou mezi námi i tací, kteří chodí do školy a z kreditu za peníze z brigády popř. od rodičů mají jedinou možnost si VIP zaplatit.
Popsal jsem mu do detailu způsob, jak zaplatit, aniž bych se podíval do karty VIP. Když VIP začalo, testoval jsem na ostré verzi Hokejky všechny platební možnosti jako jeden z prvních a tak jsem věděl, že stačí poslat SMS ve tvaru „PASS“ na číslo 9030950 (v ČR) a poté vložit příchozí kód do kolonky.

 


Tenhle nováček mi však napsal, že postupuje podle návodu pro ČR a ten mu ukazuje napsat „CODE“ a stejné číslo. Nevěřil jsem a poslal mu usměvavého smajlíka a poradil, ať pošle PASS. To vše v době, kdy několikrát kontaktoval Administrátora a OSMKRÁT poslal SMS za 50,- Kč (zatím není jisté, jestli mu byly prostředky odečteny).
Pak jsem se na funkci VIP podíval a světe div se, je tam CODE. Kód, který nefunguje. Starý dobrý PASS funguje. Ale to vím já a ti, kteří jsou zde alespoň nějaký pátek. Ono CODE je u několika států, např. Lucemburska. Tak to vypadá, že sice nemáme naplánována utkání, která mají začít za 20 hodin, ale už máme připraveny platby za VIP sjednocené se zeměmi, které budou HM živit.
 
 
 

Už slyším oprávněnou reakci HM – to je věc společnosti Alopass, ta to zajišťuje. Nesmysl. Já jsem majitel stránek, já si na ně vložil platební systém, já z něj mám příjem, já ho musím kontrolovat.
Takže prosím všechny, kteří si chtějí zaplatit za VIP skrze SMS. Použijte kód PASS až do doby, než nám někdo oznámí změnu. Psal jsem HM i na ICQ, reakci znáte – nic.
Je to pro většinu těžké období a úbytek manažerů ukazuje, kam se pod vedením L.R. tento manažer řítí. Možná nás čeká nečekaná změna. Možná k lepšímu. Ale zatím krmí vedení této hry majitele jiných online manažerů novými zákazníky. Třeba doména H-manager.com bude opravdu jen mimočeskoslovenská. Každopádně bude trvat dlouho získat si důvěru tak velkého množství lidí, kteří už nás opustili.

 

Ruutu

 

„HOKEJKA NEMÁ LOGIKU“